Oferta dla Ciebie

Masz już biznes i ofertę, w którą wierzysz. Robisz dobrą robotę, ale czujesz, że mogłoby być o wiele lepiej.

Pierwsza konsultacja

Poznam Twoje cele i wyzwania, dowiem się jak mogę Ci pomóc tu i teraz oraz długofalowo.

 Wysłucham uważnie Twoich problemów, zapytam o cele i marzenia, postaram się jak najlepiej zrozumieć  Twoją wizję firmy.

Na tym pierwszym spotkaniu od razu zaproponuję drobne usprawnienia, możliwe do szybkiego wdrożenia.

Diagnoza 

Przyjrzę się Twojej stronie, sklepowi, produktom, kanałom marketingowym, od zewnątrz i od środka. Sprawdzę, czy gdzieś nie ma „dziury”, przez którą tracisz pieniądze. Bazuję na konkretach i patrzę w liczby, ale Twoich klientów widzę jako ludzi, a nie cyferki w tabelce.

Wyjdziesz z tego z klarownym obrazem sytuacji i propozycją działań, na których warto się skupić.

Skalowanie

Z wnioskami z diagnozy można wdrażać w życie pomysły na wzrost. Skupimy się na zwiększeniu przychodów, szukaniu źródeł nowych klientów, strategii cenowej, poprawianiu konwersji, zwiększaniu zawartości koszyka.

Działania, które proponuję są w podejściu „less is more”, sprytnie i szybko, bez dokładania sobie pracy i inwestowania ponad swoje możliwości. 

uczęśięzmieniać

Do końca sprzedaży zostało jeszcze

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)